Aug 26, 2011

Maaf ..

Assalamualaikum w.b.t .. Kepada seorang teman , maaf sekiranya coretan bertajuk LUKA itu telah membuatkan kau terasa .. Sesungguhnya aku tidak bermaksud hendak menyentuh hati sesiapa . Apa yang aku tuliskan segalanya datang daripada dasar hati ini , yang telah sekian lama aku simpan sendiri .. Aku tidak kuat hendak menempuh segalanya seorang diri . Aku mengerti kau mempunyai hidup yang lebih baik daripada aku , dan aku tahu hidup itu lebih baik tanpa kehadiran aku .. Tidak mengapa , kerana walau apapun kau tetap sahabat yang aku ambil berat . Walaupun aku kelihatan seperti tidak pernah peduli ..

Berkenaan seorang hamba Allah yang sangat aku sayangi itu , cukuplah hanya aku dan teman-teman rapat sahaja yang mengetahui . Untuk hamba Allah itu , aku tahu kau tidak pernah singgah ke blog ini . Dan aku rasa tidak perlu .. Cukuplah perasaan ini aku simpan sendiri . Sudah cukup banyak dosa yang aku kutip kerana menyayangi seseorang yang tidak halal untuk aku .. Dan untuk itu , aku akan sentiasa berusaha untuk membuang perasaan ini .. Terima kasih untuk segala kenangan sepanjang jamuan hari raya tahun lepas .. Tidak mungkin akan ada penggantinya .

Cinta itu , boleh menghidupkan dan boleh juga mematikan .. Mematikan rindu tidak mengapa , jangan mematikan hati dan cinta terhadap-Nya ... 

1 comment:

أومي عائشة كريم said...

aqila.. aku mohon sribu kemaafan.. ak yakin sbnrnya kau yang akan lebih bahagia tnpa kehadiran aku,,

maaf ats smuanya..