Dec 26, 2011

Pedulikan Rasa Ini?

Sakit ke kalau kita tak berpeluang nak bagitau apa yang kita rasa? Memang sakit, tapi tak sesakit bila terpaksa menipu perasaan sendiri kan?

Lagi sakit bila manusia itu tidak tahu apa-apa, atau mungkin dia tahu dan berpura-pura tidak tahu.

Berpura-pura semuanya macam takde pape, macam kita tak beri apa-apa impak pun dalam hidup dia.

Ke, memang kita nie tak beri apa-apa makna pun dalam hidup dia? Sebab tu semuanya terbiar tak berjawab kan?

Aku tak ralat kalau dia tak balas perasaan tu (buat masa sekarang) Tapi aku ralat bila semuanya macam tak pernah jadi.

Senang cerita, aku sayang seseorang dan aku tak tau apa perasaan dia bila tau aku sayang dia.

Hati yang sedih nie memang aku je yang faham dan dia tak pernah faham. Kalau sedih pun, macamlah dia peduli.


SHAHIR-PENDAM (sah dah jiwang leleh bila dengar lagu nie)

No comments: