Jan 16, 2012

16 Januari 2012

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Satu Dunia
Bicara ikhlas tapi telus dari Aqila Syahiena..

Dah berapa lama tak membebel kat belog sendiri. Okey hari ini 16 Januari 2012 dan kalau anda berada di rumah saya, anda akan melihat satu tanda bulatan pada kalender dengan tarikh ini. Dari semalam jugak adikku sorang dah sibuk bertanya apa maksud tanda bulatan kat kalender tu.

Rasa-rasanya tak perlulah nak beritahu kan.

Cukuplah kalau saya nak kata yang tiba-tiba muncul satu ruang kosong kat dalam nie. Rasa kehilangan tapi dalam masa yang sama gembira bila mereka akan menempuh satu kehidupan baru tanpa saya.

Baiklah aku tipu. Bukan mereka tapi dia.

No comments: