Jan 30, 2012

Sweetest Goodbye

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Satu Dunia
Bicara ikhlas tapi telus dari Aqila Syahiena..

Esok bakal menghantar adik lelaki ke SBPI Sabak Bernam. Kalau dulu asyik nama aku jer yang makcik-makcik sebut sebab ulang alik dari asrama, sekarang nasib dia pulaaakk!! Hewhewhew... :D

Tipulah cakap kalau takkan rasa kehilangan bila dia takde kat rumah nanti walaupun aku tak berapa nak rapat dengan dia. Dulu kecik rapat gegila tapi bila dah besar biasalah kan. Masing-masing buat hal sendiri.. Rasa-rasanya major siblings memang jadi macam rupa nie.

Harap-harap dia boleh jaga diri baik-baik dan selamat sentiasa. Okey siapa cakap aku bukan kakak mithali??? *u*

No comments: