Jan 25, 2012

Still Have Heart To Remember !

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Satu Dunia
Bicara ikhlas tapi telus dari Aqila Syahiena..

A post dedicated to my sweetest cousins!! She is my sister, my friend and my great pal.. LOVE HUG KISSES :)


Annis Nazlan. Sixteen this year dan menjadi kawan aku semenjak dia sendiri baru kenal dunia. Owh memanglah setakat sepupu apa nak heran kan? Maybe bagi orang lain macam tu kowt tapi tak untuk aku. Walaupun dia cuma sepupu aku tapi dia sangat berharga untuk aku.

Okey-okey aku memang dah serupa macam promoter je kan. Post sebelum nie pasal kawan-kawan, sekarang sepupu pulak. Eleh macam aku sorang jer ada kawan dan sepupu kan? (buat muka selamba)

Tak kisahlah apa orang nak cakap tapi kalau kita sekadar tahu yang kita ada ramai orang sekeliling kita tapi tak pandai nak appreciate, atau sekurang-kurangnya tunjukkan yang kita bersyukur dengan kehadiran diorang tak guna jugak kan?

"Kasih sayang tak perlu diluahkan, cukup sekadar mereka tahu dan kita merasakannya" Owh ungkapan nie tak boleh diguna langsung. Sebab tak semua orang tahu kita sayangkan dorang kan? Dan tak semua orang jugak sedar bila kita terlalu takut dan ego nak tunjukkan. Bluuuh.

I'm grateful that i still have a heart to remember them :)

No comments: