Feb 19, 2012

Aqila Syahiena

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Satu Dunia
Bicara ikhlas tapi telus dari Aqila Syahiena..

Kawan-kawan di facebook sudah mula bising tentang kenapa aku dah lama sangat menyepi tanpa khabar berita sekarang. Rasanya dorang tak tau belog aku nie dah penuh dengan post jer setiap hari, kan?? Ahaha :E

Owh disebabkan lama aku menghilang, mesti dorang dah tak kenal aku.. Dalam kepala sibuk fikir sapalah minah banyak mulut nie, bising jer keje. Okey rasa nak bagi intro sikit.

__________________________________________________________________________________

Hai! Nama saya Aqila Syahiena Bt Mohd Noor. Umur 18, kerja tanam anggur kat rumah. Masa kecik pernah disahkan menghidapi Obsessive Compulsive Disorder iaitu terlalu obses dengan kekemasan dan ketelitian tapi sekarang dah kurang sikit obsesnya. Nama di Muka Buku Aqila Syahiena, jangan segan-segan nak add.. Sekarang tengah berbahagia hidup dengan steady boyfriend iaitu Zimi Sofaz dan Ikuta Toma, dan walaupun dorang berdua share aku tapi kitorang hidup aman bahagia jer..  Thanks to Zimi Sofaz yang sudi bertolak ansur untuk kasi aku in a relationship pulak dengan Ikuta Toma even hubungan ini bertaraf PJJ (Perhubungan Jarak Jauh) sebab dia ada di Jepun wooo... Owh dan saya penggila warna pink, kalau boleh rambut-rambut pun nak warna pink. Feveret food is everything yang ada cheese, feveret drink is minuman bersusu dan fresh orange. Hobi saya menulis dan bersastera dan langsung tak kisah dipanggil cucu A Samad Said. Currently hidup dengan aman bahagia kat Meru, Klang dan langsung tak teragak-agak untuk mengangguk bila dioffer pindah dari sini..

__________________________________________________________________________________



Salam perkenalan!! Hakhakhakhak ~

No comments: