Feb 18, 2012

Dua Lagu

Assalamualaikum w.b.t dan Salam Satu Dunia
Bicara ikhlas tapi telus dari Aqila Syahiena..

Jam 8.40 am 18 Februari 2012, Text Message Received from Nia Syafira :

" Salam minah pink. Woi apa pasal kau bubuh lagu jiwang kat blog tu?
Lama dah kau tak menjiwang nie. Ada prob ke, ley cer.. "

Sorry lah Cik Nia Cantik oii, takde kredit pulak nak membalas text kau. Meh aku balas special punya kat belog aku nie. Ahaks :D

Waktu dulu-dulu aku suka gegila dua lagu nie, dan tiap kali movie Titanic ngan Pearl Harbour keluar je mesti tak tinggal punya. Kalau dah tengok pulak, teresak-esak kat situ sambil cover malu.. Tak malu betul.

So itulah ceritanya. Tetiba semalam teringin nak mendengar lagu My Heart Will Go On-Celine Dion ngan There You'll Be-Faith Hill. Teringat dua cerita itu dan kesedihan yang ada dalamnya.

So Nia Syafira, thanks sebab tanya camtu.. Minah rocker sorang nie nampak jer hati batu keras kepala, tapi baik wooo wa cakap sama lu olang.. Walaupun kengkadang mulut langsung takde insurans, hahaha. Baru aku terfikir jugak, lama dah ke aku tak menjiwang? Tak kisahlah. Agaknya Nia rindu nak tengok aku tulis sajak lagi kowt -,-'

No comments: