Jun 26, 2012

Payung Pagi

Assalamualaikum. Wanna wrote something here coz juz now it tickles my heart. Made me smileeeeee tooo.

This R1 group of mine is hillarious. Macam badut sarkas hatta umur telah menginjak lapan belas. Sudah bisa bikin buat suami dan isteri orang walaupun masih ada yg belum reti masak. Dan blur macam kayu. Eheh.





Yeah mempersembahkan Cik Siti Wan Kembang Versi KL. Dimana semua pipi mengembang dan senyuman pun macam kiambang tak dihinggap kumbang. Eh ada sorang kumbang kat belakang! Dengan muka tak malu dia datang lalu kena hadang oleh gadis gadis yang suka bergaya macam nak ke bendang. Apakejadah aku nie ayat dah macam bangang.





Tu dia tu diaaa tuan punya payung dah masuk! Dengan paksa rela dia harus melepaskan payung itu kepada aku dan Sab yang suka berlenggang ala ala itik pulang petang setiap kali habis kelas. Berjalan dengan penuh reda mendengar kaum hawa membebel etc tutorial banyak bangun lewat rambut mamat hensem bla bla bla. Sunghuh tabah wahai dikau tok ketua. Dan kumbang sekor kat belakang tu masih lagi kena hadang. Tersembunyi segala aura kehenseman konon yg nak dipancarkan kepada dunia. 

Segala photoshoot dilakukan pada waktu terik mentari pagi hampir tengahari. Di mana payung tak diperlukan langsung ok. Langsung. Sila maafkan kami wahai tok ketua kerna membuka payung anda pada waktu yg sangat tak valid.

No comments: