Jul 3, 2012

Malu Sendiri

Assalamualaikum. Mood takde mood.


Aku : " Dila aku tension! Pening seh kepala aku kerusi nie asyik goyang goyang je. Beragaklah mamat nie pun nak goyang kaki kuat kuat! " - Menjeling maut kat mamat kerusi sebelah

Dila : " Kau marahlah dia suruh stop. "

Aku : " Eh cukup cukuplah aku dah sembur budak laki semalam tu. Tak memasal kena cop garang. "

Dila : .......... - Takde respon. Fineeeeee.

Aku : Membebel bebel dalam bahasa slow tune yg tak difahami.


Gedebukkkkkkkk!!! Pencil box berbulu cap pink aku jatuh celah kerusi aku dan mamat goyang kaki mintak kaki.


" Eh takpe. Biar saya kutip. Nah. Takpe takpe tak kisah pun. Eh ada lagi? Oh nah. Ada lagi kat celah kaki? Sory sory, nah amik. Takpe tak kisah pun. "

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


- Be rational. Jangan sampai anda malu sendiri

No comments: