Mar 15, 2013

Keluarga Bahagia

Assalamualaikum.


Saya ada keluarga yang bahagia di sini. Bukan satu, tapi dua. Kihkih.


Keluarga pertama tercipta semasa sedang duduk semeja makan kek di kafe. Buka kedai kopi dan ketawa kuat-kuat. Berangan, bagaimana aku boleh melahirkan tiga orang anak tanpa seorang ayah.


-__-''









Saya Mama Qila dan ini anak-anak saya. Daniel, Dilla dan Syiru. Maafkan mama sebab tak mampu nak cari calon ayah di Pasum. Puas mama carik tak jumpa-jumpa calon ayah yang berkenan nak terima perangai korang ni. Hikhik.


* * * * * * * * * *


Keluarga kedua. Tertubuh semasa sedang duduk berempat di Chatime Bangsar Village. Makan sempena Din menang Dota dapat 500 hinggit omg.








Adik Juji yang comel!




Bang ngah Husaini yang, errr, yang macam Husaini lah.





Adik Juji dan Kak long Miera! Sayang anak-anak mama!




Mempersembahkan Mama Qila dan Ayah Din (Y)








Gituwww. Mama Qila dengan Ayah Din ada anak angkat. Tiki namanya. Si katak yang mama seksa sampai nazak and eventually aku pengsan kat tengah-tengah lab -__-


Tapi aku dah bercerai dengan Din. Harap maklum. Aku menunggu calon ayah di India sana.


Sayangi keluarga anda. Semakin hari semakin sayang. Sekian terima kasih. 


1 comment:

Syahirah Nadiah MJ said...

Ahaha, I'm yr child with second child syndrome!