Mar 5, 2013

Saya Suka


Saya sayang mereka.


Mereka buah hati pengarang jantung saya di sini.


Bila mereka bersama saya, saya mampu ketawa dengan ketawa yang sebenar-benarnya.


Tak kisah apa yang mereka buat, saya tetap ada untuk mereka.


Bila mereka sedih, saya rasa tempiasnya.


Bila saya gembira, saya cuba sebarkan kepada mereka.


Saya suka Adillah yang mengada-ngada dan suka berpura-pura heartless.


Saya suka Syiru yang kebudak-budakan dan suka buat lawak hambar.


Saya suka Farah yang penakut dan suka kena kacau sampai menangis.


Saya suka Daniel yang degil dan suka paksa saya belanja dia makan.


Saya suka Miera yang emotional dan suka manjakan saya.


Saya suka Azleen yang rempit motor dan suka menipu buat orang terkejut.


Saya suka Naruto yang baik hati bagi tiru tutorial dan suka anime.


Saya suka Juji yang comel dan suka usap kepala saya.


Saya suka Syida yang kepala senget dan suka menggila.


Saya suka Tikah yang garang dan suka tanya keadaan saya.


Saya suka Husaini yang pemalu dan suka makan apa yang saya masak.


Saya suka Din yang takde emosi dan suka buat orang gelak.


Saya suka Amyrul yang poyo dan bajet dan suka buat orang sakit hati.


Saya suka Hanum yang baik hati dan suka paksa saya makan.


Saya suka Sam yang selalu saya peluk dan suka buat saya gelak.


Saya suka Nurin yang selalu bagi inspirasi dan suka tweet benda comel.


Saya suka Marsya yang cantik dan suka pegang tangan saya.


Saya suka Sab yang happy go lucky dan suka buat kepala gila.


Saya suka Aus yang bercita-cita tinggi dan suka tiru lab report saya.


Saya suka semuanya.


Saya sayang mereka.


No comments: