Dec 10, 2013

Obses

Sejak aku mula layan Hunger Games Trilogy bulan Julai lepas, aku macam obses sikit sebab aku habiskan tiga buah buku dalam masa empat hari je.


Lepas Catching Fire keluar wayang 21 November haritu, hari pertama premiere aku dah cabut langkah tengok kat Aeon Kinta. Balik rumah ulang baca buku Catching Fire and Mockingjay untuk second round.


Tak cukup dengan tu, saka hantu tocang masuk dalam badan pulak.
Setiap kali balik kelas mesti cabut tudung pastu tatap cermin lama-lama sambil dandan rambut ala-ala Katniss Everdeen.






Alhamdulillah, debat haritu aku menang. Lepas dua tahun berkarat lidah boleh jugak aku buka mulut heh heh. Syukur jumpa Azwa, Aus dan Rieza. Rasa macam tercampak zaman form five balik :')


Tengok. Kau tengok.
Tak bermelankoli ingat benda lama memang bukan aku.


Khamis dan Jumaat ni aku exam untuk module HIGO. Jumaat mama dan ayah datang sini bawak jalan pergi Bukit Air Hitam Imma happy girl hihi. Tak tersabar nak masuk ICE module moga semangat belajar elevated exponentially and no more amnesia.


Lagi satu, aku berjaya balas "Terima kasih".

No comments: