Dec 6, 2013

Semoga Selalu Disayangi

Aku buat pembohongan paling besar bilamana aku kata aku sudah lupa.
Sebab mana ada orang akan lupa separuh dari kenangan paling banyak makna dia pernah ada.


Sampai sekarang pun masih lagi 2011 yang aku ulang rakam dalam kepala.


Kalaulah kau tahu.
Ikhlas telus hati kau banyak jadi acuan untuk aku ikut.


Semoga selalu selamat.
Semoga dimudahkan jalan kau untuk terus terangkan hari-hari orang lain.


Semoga kau akan terus jadi pelita kepada orang yang gelap tak jumpa siapa diri sendiri. Sebagaimana aku dulu sebelum nampak kau. Sebagaimana aku dulu yang tak pernah tersangka boleh sayang seorang manusia setelus dan seyakin itu.


Teruskan jadi bintang.
Teruskan pancar cahaya yang kau ada.


Semoga setiap manusia yang sayangkan kau kerana ikhlasnya hati kau akan terus setia ada untuk kau bila tiba masa gelap bagi pusingan kehidupan kau.


Semoga kau sentiasa disayangi.
Kalau tak ramai pun - Seorang Aqila di Malaysia selalu ada.




No comments: